Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων

Ενημέρωση

Με αφορμή την ολοκλήρωση των ελέγχων μιας σειράς φακέλων αγροπεριβαλλοντικών που απέστειλαν οι Διευθύνσεις Αγροτικής Ανάπτυξης στον ΟΠΕΚΕΠΕ και την πληρωμή επί πλέον 12,5 εκ € στους δικαιούχους ο Πρόεδρος του Οργανισμού Δρ. Ξενοφών Βεργίνης δήλωσε τα εξής:

Περισσότερα...

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προκηρύσσει διαρκή διαγωνισμό για την πώληση 60.424,95 hl αλκοόλης οινικής προέλευσης προερχόμενης από τις αποστάξεις των αρ. 27 & 30 του ΚΑΝ (ΕΚ) 1493/99, που κατέχεται από τον Ελληνικό Οργανισμό Παρέμβασης με σκοπό την αποκλειστική χρήση της, με την μορφή βιοαιθανόλης, στον τομέα των καυσίμων στην Κοινότητα. 

Περισσότερα...

Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) σύμφωνα με το Ν. 4412/2016 (ΦΕΚ 147/Α/8-8-16) καλεί τους ενδιαφερόμενους για την υποβολή προσφοράς για την προμήθεια toners φωτοαντιγραφικών & εκτυπωτικών μηχανημάτων για την Κεντρική Υπηρεσία, τις Περιφερειακές Διευθύνσεις & τις Περιφερειακές Μονάδες του για το έτος 2024, συνολικού προϋπολογισμού έως 19.840,00 ευρώ (€) συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24 %.

Περισσότερα...

Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) Ν.Π.Ι.Δ. που εποπτεύεται από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ανακοινώνει ότι η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων-υπεύθυνων δηλώσεων υποψηφιότητας  για την πλήρωση δύο (2) θέσεων ΠΕ Δικηγόρων, μίας (1) θέσης  δικηγόρου Παρ’ Εφέταις και μίας (1) θέσης δικηγόρου Παρά Πρωτοδίκαις με σχέση έμμισθης εντολής και πάγια αντιμισθία, αορίστου χρόνου, κατόπιν επιλογής, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. ιβ της παρ. 2 του άρθρου 2 του Ν.4765/2021 και τις διατάξεις του άρθρου 43 του Ν.4194/2013 «Κώδικας Δικηγόρων»,  ορίζεται από Τετάρτη 21/02/2024 έως και Πέμπτη 21/03/2024.

                                                                       

O ΠΡΟΕΔΡΟΣ

  

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΠΑΜΠΑΣΙΔΗΣ

Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού & Εγγυήσεων (Ο.Π.ΕΚ.Ε.Π.Ε) που εποπτεύεται από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και εδρεύει στην Αθήνα (Δομοκού 5) προσκαλεί Ασκούμενους/ες δικηγόρους οι οποίοι/ες επιθυμούν να πραγματοποιήσουν μέρος της άσκησής τους στη Νομική Υπηρεσία του Οργανισμού Πληρωμών & Ελέγχου Κοινοτικών Προσανατολισμού & Εγγυήσεων – Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. για χρονικό διάστημα μέχρι δώδεκα (12) μήνες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο εδάφιο β’ της παρ. 4 του άρθρου 13 του ν. 4194/2013 (Α’ 208), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 του ν. 4745/2020 (Α’ 214), να υποβάλουν την αίτησή τους εντός δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) από την επομένη της ημερομηνίας ανάρτησης (20-02-2024) της παρούσας.

pdfΠρόσκληση για την άσκηση δυο υποψήφιων δικηγορών.pdf

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΔΥΟ (2) ΘΕΣΕΩΝ ΠΕ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ

Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) - Ν.Π.Ι.Δ. που εποπτεύεται από τον Υπουργό Αγροτικής  Ανάπτυξης και Τροφίμων, προκηρύσσει, την πλήρωση δύο (2) θέσεων ΠΕ Δικηγόρων, μίας (1) θέσης  δικηγόρου παρ’ Εφέταις και μίας (1) θέσης δικηγόρου παρά Πρωτοδίκαις με σχέση έμμισθης εντολής και πάγια αντιμισθία, αορίστου χρόνου, κατόπιν επιλογής, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. ιβ της παρ. 2 του άρθρου 2 του Ν.4765/2021 και τις διατάξεις του άρθρου 43 του Ν.4194/2013 «Κώδικας Δικηγόρων».

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση-υπεύθυνη δήλωση υποψηφιότητας, αποκλειστικά ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, σε κλειστό φάκελο, στην ακόλουθη διεύθυνση:  ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.),  Δομοκού 5 Τ.Κ. 104 45  Αθήνα, απευθύνοντάς τη στη Διεύθυνση Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης, υπόψη κας Ελένης Στεφάνου, σε αποκλειστική προθεσμία τριάντα (30) ημερών που αρχίζει την επομένη της τελευταίας δημοσίευσης της προκήρυξης στον ημερήσιο τύπο, συνοδευόμενη απαραίτητα, και επί ποινή αποκλεισμού από την περαιτέρω διαδικασία, από τα σχετικά δικαιολογητικά.

Η προκήρυξη καθώς και το έντυπο αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης υποψηφιότητας διατίθενται στην ιστοσελίδα του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων θα ανακοινωθεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας δημοσιοποίησής της.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΠΑΜΠΑΣΙΔΗΣ

 

pdfΠροκήρυξη Δικηγόρων.pdf

pdfΑίτηση Υποψηφίων.pdf

Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) σύμφωνα με το Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, καλεί τους ενδιαφερόμενους για την υποβολή προσφοράς για την προμήθεια υλικών καθαριότητας για την Κεντρική Υπηρεσία, συνολικού προϋπολογισμού έως δώδεκα χιλιάδες ευρώ (12.000,00 €) συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.

Όσοι επιθυμούν, μπορούν να καταθέσουν προσφορά στην Δ/νση Διοικητικής & Οικονομικής Υποστήριξης – Τμήμα Προμηθειών (Πρωτόκολλο) του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., Δομοκού 5, Τ.Κ.: 10445 Αθήνα (στο ισόγειο του κτιρίου), το αργότερο μέχρι τις 25-01- 2024, ημέρα Πέμπτη και ώρα 11.00 π.μ.

 

Διακήρυξη Δημόσιου Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με Ανοικτή Διαδικασία μέσω ΕΣΗΔΗΣ για την επιλογή αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής & Νήσων Αιγαίου για το έτος 2024 με δυνατότητα ανανέωσης για ένα επιπλέον έτος (2025).

Κριτήριο αξιολόγησης: η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής. Συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη: 260.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (Καθαρή αξία: 209.677,42 € + 50.322,58 € ΦΠΑ 24%€).

Αναλυτικά :

Α. ΕΤΟΣ 2024: 130.000,00 €, ήτοι καθαρή αξία 104.838,71 € + 25.161,29 € ΦΠΑ 24%

Β. ΕΤΟΣ 2025: 130.000,00 €, ήτοι καθαρή αξία 104.838,71 € + 25.161,29 € ΦΠΑ 24%

 

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών είναι η 26/01/2024, ημέρα Παρασκευή και ώρα 15.00 μ.μ

 

Διακήρυξη Δημόσιου Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με ανοικτή διαδικασία μέσω ΕΣΗΔΗΣ για την επιλογή αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. και της Περιφερειακής
Διεύθυνσης Αττικής & Νήσων Αιγαίου, καθώς και των χώρων αρχείου της υπηρεσίας επί των οδών Αχαρνών 381 και Ζαχιά 1, για το έτος 2024 με δυνατότητα ανανέωσης για ένα επιπλέον έτος (2025).

Κριτήριο αξιολόγησης: η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής

Συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη: 170.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24% (Καθαρή αξία: 137.096,78 € + 32.903,22 € ΦΠΑ 24%€)

Αναλυτικά :

Α. ΕΤΟΣ 2024: 85.000,00 €, ήτοι καθαρή αξία 68.548,39 € + 16.451,61 € ΦΠΑ 24%.

Β. ΕΤΟΣ 2025: 85.000,00 €, ήτοι καθαρή αξία 68.548,39 € + 16.451,61 € ΦΠΑ 24%.

 

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών είναι η 22/01/2024, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15.00 μ.μ.

 

Ο Οργανισμός Πληρωμών & Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού & Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) καλεί τους ενδιαφερόμενους για την υποβολή προσφοράς για την παροχή υπηρεσιών Ιατρού Εργασίας & Τεχνικού Ασφαλείας στην Κεντρική Υπηρεσία, τις Περιφερειακές Δ/νσεις, τις Περιφερειακές Μονάδες καθώς και τις Νομαρχιακές Μονάδες του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., για το έτος 2024, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή) για το σύνολο της προμήθειας.

Ο Συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 24.800,00 € συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. (24%), για ένα έτος. Αναλυτικά: Καθαρή αξία: 20.000,00 € (+) Φ.Π.Α. (24%): 4.800,00 € (=) ΣΥΝΟΛΟ: 24.800,00 €.

Όσοι επιθυμούν, μπορούν να καταθέσουν προσφορά στην Δ/νση Διοικητικής & Οικονομικής Υποστήριξης – Τμήμα Προμηθειών (Πρωτόκολλο) του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., Δομοκού 5, (στο ισόγειο του κτιρίου), το αργότερο μέχρι τις 29-12-2023, ημέρα Παρασκευή και ώρα 13:00 μ.μ.

 

 

 

Διακήρυξη Δημόσιου Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με Ανοικτή Διαδικασία μέσω ΕΣΗΔΗΣ για την επιλογή αναδόχου για την ανάθεση παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών για τις ανάγκες της Κεντρικής Υπηρεσίας, των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των Περιφερειακών και Νομαρχιακών Μονάδων του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., για το χρονικό διάστημα από 01-01-2024 έως 31-12-2024, προϋπολογισμού έως 50.000,00€ συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ.

Κριτήριο αξιολόγησης: η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής

Συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη: έως 50.000,00 €, συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ

Αντικείμενο της παρούσας είναι η ανάθεση παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών για τις ανάγκες της Κεντρικής Υπηρεσίας, των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των Περιφερειακών και Νομαρχιακών Μονάδων του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., όπως αναλυτικά αναφέρονται στον πίνακα του Παραρτήματος VII της παρούσας, προς τους παραλήπτες σε όλη την Ελληνική Επικράτεια και το Εξωτερικό (πολίτες, φυσικά πρόσωπα, νομικά πρόσωπα και Δημόσιες Υπηρεσίες).

Η ανάδοχος υποχρεούται να παρέχει υπηρεσίες και σε όποιο άλλο νέο γραφείο του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. ιδρυθεί ή μεταστεγασθεί κατά τη διάρκεια ισχύος της παρούσας σύμβασης.

H ισχύς της σύμβασης άρχεται από την υπογραφή της και διαρκεί έως και την 31η.12.2024.

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών είναι η 15/01/2024, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00 μ.μ.

 

Διακήρυξη δημόσιου ηλεκτρονικού διαγωνισμού με ανοικτή διαδικασία μέσω ΕΣΗΔΗΣ για την επιλογή αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης των ηλεκτρονικών συστημάτων πληροφορικής στην Κεντρική Υπηρεσία, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις & στις Περιφερειακές και Νομαρχιακές Μονάδες του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. για το έτος 2024, εκτιμώμενου προϋπολογισμού έως 60.000,00 € πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ 24%, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής.

Κριτήριο αξιολόγησης: η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής.

Συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη: 74.400,00 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (Καθαρή αξία: 60.000,00 €, Φ.Π.Α. 24%: 14.400,00 €).

Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης των ηλεκτρονικών συστημάτων πληροφορικής στην Κεντρική Υπηρεσία, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις, στις Περιφερειακές Μονάδες και στα Νομαρχιακά Γραφεία του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. για το έτος 2024.

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών είναι η 15η -01-2024 , ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00 μ.μ.

 

Διακήρυξη Δημόσιου Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με Ανοικτή Διαδικασία μέσω ΕΣΗΔΗΣ για την επιλογή αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης του μηχανογραφικού εξοπλισμού του Υπολογιστικού Κέντρου του ΟΠΕΚΕΠΕ (Εξυπηρετητές, Χώροι Αποθήκευσης Δεδομένων, Blades, Backup Library) καθώς και του εξοπλισμού του Υποέργου 9 για το έτος 2024, εγκεκριμένου προϋπολογισμού έως εκατό ενενήντα οκτώ χιλιάδων  ετρακοσίων ευρώ (198.400,00€) ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Κριτήριο αξιολόγησης: η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής

Συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη: 198.400,00 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (Καθαρή αξία: 160.000,00 € + Φ.Π.Α. 24%: 38.400,00 €)

Αντικείμενο του έργου είναι η συντήρηση και τεχνική υποστήριξη του μηχανογραφικού εξοπλισμού του Υπολογιστικού Κέντρου του ΟΠΕΚΕΠΕ (Εξυπηρετητές, Χώροι Αποθήκευσης Δεδομένων, Blades, Backup Library , καθώς και του εξοπλισμού του Υποέργου 9 για το έτος 2024. Η παροχή υπηρεσιών κατατάσσεται στον ακόλουθο κωδικό του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV) 71356300-1 (Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης). Σημειώνεται ότι  παρεχόμενες υπηρεσίες δεν μπορούν να διαχωρισθούν μεταξύ τους και να ανατεθούν σε διαφορετικούς οικονομικούς φορείς, καθώς κάτι τέτοιο θα έθετε σε κίνδυνο την ολοκλήρωση και την ορθή λειτουργία του έργου, το οποίο αποτελεί ενιαίο σύνολο. Για το λόγο αυτό, προσφορές υποβάλλονται υποχρεωτικά για το σύνολο των ζητούμενων υπηρεσιών.

Ο προϋπολογισμός του έργου - εκτιμώμενη αξία σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των εκατό ενενήντα οκτώ χιλιάδων τετρακοσίων (€198.400,00) ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%., ήτοι καθαρή αξία 160.000,00 € και Φ.Π.Α. 24%: 38.400,00 €.

H ισχύς της σύμβασης άρχεται από την υπογραφή της και διαρκεί έως 31-12-2024.


Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών είναι η 29η-12-2023, ημέρα Παρασκευή, και ώρα 15:00 μ.μ.

 

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


για την επιλογή αναδόχου με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 για την παροχή Υπηρεσιών καθαρισμού των γραφείων του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στη Νομαρχιακή Μονάδα Δωδεκανήσου (Ρόδος) και στη Νομαρχιακή Μονάδα Λέσβου (Μυτιλήνη), της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής – Νήσων Αιγαίου, από 01/01/2024 έως 31/12/2024.

Κριτήριο ανάθεσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής.

 

 

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


για την επιλογή αναδόχου με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 για την παροχή Υπηρεσιών καθαρισμού των γραφείων του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στην Περιφερειακή Διεύθυνση Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας  (Ιωάννινα), στη Νομαρχιακή Μονάδα Άρτας (Άρτα) και στη Νομαρχιακή Μονάδα Πρέβεζας (Πρέβεζα), από 01/01/2024 έως 31/12/2024.

Κριτήριο ανάθεσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής.

 

 

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

 

για την επιλογή αναδόχου με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 για την παροχή Υπηρεσιών καθαρισμού των γραφείων του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στην Περιφερειακή Μονάδα Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, από 01/01/2024 έως 31/12/2024.

 

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


για την επιλογή αναδόχου με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 για την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού των γραφείων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πελοποννήσου -Δ. Ελλάδας - Ιονίου του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στην Πάτρα, στην Νομαρχιακή Μονάδα Αιτωλοακαρνανίας (Μεσολόγγι), στην Νομαρχιακή Μονάδα Ηλείας (Πύργος) και στην Νομαρχιακή Μονάδα Κεφαλληνίας (Αργοστόλι ) από 01/01/2024 έως και 31/12/2024.

 

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


για την επιλογή αναδόχου με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 για την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού των γραφείων της Περιφερειακής Μονάδας Πελοποννήσου του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στην Τρίπολη, στην Νομαρχιακή Μονάδα Αργολίδας (Ναύπλιο), στην Νομαρχιακή Μονάδα Κορινθίας (Κόρινθος), στην Νομαρχιακή Μονάδα Λακωνίας (Σπάρτη) και στην Νομαρχιακή Μονάδα Μεσσηνίας (Καλαμάτα) από 01/01/2024 έως και 31/12/2024.

 

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


για την επιλογή αναδόχου με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 για την παροχή Υπηρεσιών καθαρισμού των γραφείων της Περιφερειακής Μονάδας Στερεάς Ελλάδας του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στη Λαμία, τη Λιβαδειά και τη Χαλκίδα, από 01/01/2024 έως 31/12/2024.

 

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


για την επιλογή αναδόχου με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 για την παροχή Υπηρεσιών καθαρισμού των γραφείων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στη Λάρισα, την Καρδίτσα, τον Βόλο και τα Τρίκαλα, από 01/01/2024 έως 31/12/2024.

 

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


για την επιλογή αναδόχου με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 για την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού των γραφείων του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στην Περιφερειακή Μονάδα Ανατολικής Μακεδονίας& Θράκης (Κομοτηνή), στη Ν.Μ Έβρου (Αλεξανδρούπολη), στη Ν.Μ Δράμας (Δράμα), στη Ν.Μ Ξάνθης (Ξάνθη) και στην Ν.Μ Καβάλας (Καβάλα), από 01/01/2024 έως 31/12/2024.

 

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


για την επιλογή αναδόχου με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 για την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού των γραφείων του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στην Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης στο Ηράκλειο , στη ΝΜ Χανίων (Χανιά) στη ΝΜ Ρεθύμνου (Ρέθυμνο ) και στη Ν.Μ Λασιθίου (Αγ. Νικόλαος) από 01/01/2024 έως 31/12/2024

 

Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) καλεί κάθε ενδιαφερόμενο για την υποβολή προσφοράς, για την προμήθεια νέων εξειδικευμένων switches στο σύνολο των γραφείων του Οργανισμού Περιφερειακές Διευθύνσεις, Περιφερειακές Μονάδες, Νομαρχιακές Μονάδες, με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 (ΦΕΚ 147/Α/08-08-2016) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

Ο εκτιμώμενος συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στο ποσό έως τριάντα πέντε χιλιάδες εννιακόσια εξήντα Ευρώ (35.960,00 ) συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24 %.

Όσοι επιθυμούν μπορούν να καταθέσουν προσφορά στην Δ/νση Διοικητικής & Οικονομικής Υποστήριξης Τμήμα Προμηθειών (Πρωτόκολλο) του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., Δομοκού 5, (στο ισόγειο του κτιρίου), το αργότερο μέχρι τις 27/09/2023, ημέρα Τετάρτη και ώρα 10:00 π.μ.

 

 

 

Ο Οργανισμός Πληρωμών & Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού & Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) καλεί τους ενδιαφερόμενους για την υποβολή προσφοράς για την προμήθεια φωτοαντιγραφικού χαρτιού Α4 & A3 για τις ανάγκες της Κεντρικής Υπηρεσίας, των Περιφερειακών Διευθύνσεων & των Περιφερειακών και Νομαρχιακών Μονάδων του, συνολικού προϋπολογισμού έως είκοσι χιλιάδες ευρώ (20.000,00€) συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α 24%, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή) για το σύνολο της προμήθειας.

Όσοι επιθυμούν μπορούν να καταθέσουν προσφορά στην Δ/νση Διοικητικής & Οικονομικής Υποστήριξης Τμήμα Προμηθειών (Πρωτόκολλο) του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., Δομοκού 5, (στο ισόγειο του κτιρίου), το αργότερο μέχρι τις 20/09/2023 , ημέρα Τετάρτη και ώρα 10.00 π.μ.

 

Ο Οργανισμός Πληρωμών & Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού & Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) καλεί σύμφωνα με το άρθρο 41 του με αρ. 58192/99 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 61/Β/28-01-00) Κανονισμού Προμηθειών Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. τους ενδιαφερόμενους να εκμισθώσουν ακίνητά τους για τη φύλαξη αρχείων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Μακεδονίας-Θράκης του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. με έδρα στη Θεσσαλονίκη (φυσικά ή νομικά πρόσωπα ως ιδιοκτήτες ή και νόμιμοι κάτοχοι ακινήτων), να υποβάλουν δήλωση ενδιαφέροντος, σύμφωνα με τα όσα περιέχονται στην ακόλουθη πρόσκληση:

 

pdfΠρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

 

Οι προσφορές κατατίθενται σε σφραγισμένο φάκελο στα γραφεία της Κεντρικής Υπηρεσίας του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. (πρωτόκολλο) στην Αθήνα που στεγάζεται στη διεύθυνση Δομοκού 5, Τ.Κ. 10445 έως την Παρασκευή 04/08/2023 και ώρα 13:00 μ.μ.

Διακήρυξη διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού με ανοικτή διαδικασία μέσω ΕΣΗΔΗΣ (άρθρο 27 του ν.4412/2016) για την επιλογή αναδόχου στο πλαίσιο του έργου: «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΠ 2023-2027»,με κωδικό ΟΠΣAA 0036146277

pdfΠροβολή Διακήρυξης

Αντικείμενο της υπό ανάθεση σύμβασης είναι η συντήρηση των πληροφοριακών συστημάτων που υποστηρίζουν την διαχείριση των ενωσιακών γεωργικών ταμείων ΕΓΤΕ και ΕΓΤΑΑ για τις ανάγκες μετάβασης στο Στρατηγικό Σχέδιο (ΣΣ) της νέας ΚΑΠ. Ειδικότερα, στο πλαίσιο της σύμβασης θα υλοποιηθούν τα εξής:

Περισσότερα...

Ο Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. πρόκειται να προμηθευτεί 780 άδειες χρήσης του λογισμικού SYMANTEC ENDPOINT, το οποίο περιλαμβάνει το πρόγραμμα προστασίας των Η/Υ από ιούς (Antivirus) και το πρόγραμμα κρυπτογράφησης (Encryption) της Symantec. Το λογισμικό ανανεώνεται σχεδόν επί καθημερινής βάσεως, έτσι ώστε να αντιμετωπίζει τους εμφανιζόμενους ιούς /απειλές, να ελέγχει τα κινητά μέσα αποθήκευσης που συνδέονται στους υπολογιστές και να κρυπτογραφεί τα εξερχόμενα δεδομένα του Οργανισμού σε αυτές.

Η ενεργοποίηση των νέων αδειών άρχεται από τις 29/05/2023 και θα ισχύει για ένα χρόνο.

Ο εκτιμώμενος συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στο ποσό έως είκοσι τρείς χιλιάδες διακόσια πενήντα ευρώ (23.250,00 €), συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24 %.

 

Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) σύμφωνα με το Ν. 4412/2016 (ΦΕΚ 147/Α/8-8-16) καλεί τους ενδιαφερόμενους για την υποβολή προσφοράς για την προμήθεια 45.672 τεμαχίων ποδοναρίων για προστασία κατά τη διεξαγωγή των ελέγχων για τις ανάγκες των Περιφερειακών Διευθύνσεων & των Περιφερειακών και Νομαρχιακών Μονάδων του για το έτος 2023, συνολικού προϋπολογισμού είκοσι μία χιλιάδων ευρώ (21.000,00 €) συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24 % {καθαρή αξία = 16.935,48 € + Φ.Π.Α. 24% = 4.064,52 €}. Όσοι επιθυμούν μπορούν να καταθέσουν προσφορά στην Δ/νση Διοικητικής & Οικονομικής Υποστήριξης Τμήμα Προμηθειών (Πρωτόκολλο) του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., Δομοκού 5, (στο ισόγειο του κτηρίου), το αργότερο μέχρι τις 05-05-2023, ημέρα Παρασκευή και ώρα 11.00 π.μ.

 

Στο πλαίσιο λειτουργίας του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. και της πιστοποίησής του κατά ISO 27001:2013, ο οργανισμός αξιοποιεί την τεχνολογική λύση που παρέχει το πληροφοριακό σύστημα ΙΒΜ Business Automation Workflow, BAW (γνωστό και ως IBM Business Process Manager, BPM). Το σύστημα IBM BAW παρέχει την ηλεκτρονική πλατφόρμα μέσω της οποίας διαχειρίζεται ο οργανισμός το σύνολο των διαδικασιών του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.

Για τη λειτουργία του συστήματος απαιτείται η προμήθεια υπηρεσιών διαχείρισης και συντήρησης του πληροφοριακού συστήματος IBM BAW, καθώς και υπηρεσιών ανάπτυξης διαδικασιών με χρήση της παραπάνω πλατφόρμας.

 

pdfΠρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) σύμφωνα με το Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, καλεί τους ενδιαφερόμενους για την υποβολή προσφοράς για την προμήθεια υλικών καθαριότητας για την Κεντρική Υπηρεσία, συνολικού προϋπολογισμού έως δώδεκα χιλιάδες ευρώ (12.000,00 ) συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.

Όσοι επιθυμούν, μπορούν να καταθέσουν προσφορά στην Δ/νση Διοικητικής & Οικονομικής Υποστήριξης Τμήμα Προμηθειών (Πρωτόκολλο) του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., Δομοκού 5, Τ.Κ.: 10445 Αθήνα (στο ισόγειο του κτιρίου), το αργότερο μέχρι τις 16-03-2023, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10.00 π.μ.

 

pdfΠρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) - Ν.Π.Ι.Δ. που εποπτεύεται από τον Υπουργό Αγροτικής  Ανάπτυξης και Τροφίμων, ανακοινώνει την πρόσληψη συνολικά σαράντα τεσσάρων (44) ατόμων, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, οκτώ (8) μηνών, στην Κεντρική Υπηρεσία και σε Οργανικές Μονάδες των Περιφερειακών Διευθύνσεών του.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων θα ανακοινωθεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας δημοσιοποίησής της, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην υπ’ αριθμ. ΣΟΧ 1/2023.

 

Σχετικά αρχεία:

Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού & Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε) που εποπτεύεται από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και εδρεύει στην Αθήνα (Δομοκού 5) προσκαλεί ασκούμενους/ες δικηγόρους οι οποίοι/ες επιθυμούν να πραγματοποιήσουν μέρος της άσκησής τους στη Νομική Υπηρεσία του Οργανισμού Πληρωμών & Ελέγχου Κοινοτικών Προσανατολισμού & Εγγυήσεων – Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. για χρονικό διάστημα μέχρι δώδεκα (12) μήνες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο εδάφιο β’ της παρ. 4 του άρθρου 13 του ν.4194/2013 (Α’ 208), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 του ν. 4745/2020 (Α’ 214),να υποβάλουν την αίτησή τους εντός δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) από την επομένη της ημερομηνίας ανάρτησης (16-02-2023) της παρούσας.

 

pdfΠρόσκληση για την άσκηση δύο υποψήφιων δικηγόρων στη Νομική Υπηρεσία του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε

 

 

Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) - Ν.Π.Ι.Δ. εποπτευόμενο από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Περισσότερα...

Επιστροφή στην κορυφή